12 Mart 2013 Salı

İyi ki doğdum, iyi ki doğurdum seni

Sen geldin geleli herşey daha anlamlı, hayat daha anlamlı, daha bir başka...Hep aklımdasın, gün içinde bir an yok ki seni özlemeden geçsin...Hele o akşam saatleri yaklaşınca, bir de trafikte kalmışsam bitmek bilmiyor dakikalar, bir an evvel sarıl bana, ''ayyy''diye sev istiyorum.
Tek duam, tek isteğim, Tanrı bizi, güzel ailemizi korusun, sağlık versin, senin şansın, bahtın hep açık olsun.
Günler, aylar hızla geçiyor, seninle kutladığım bu 3.doğumgünüm aslında- birinde henüz karnımdaydın. Doğumgünlerinin anlamı da sensin artık, seneleri sayarken, yaşımı düşünürken, bilmem kaç sene sonra kaç yaşımda olacağım diye, önce sen kaç yaşında olacaksın diye hesaplıyorum hemen.
Ömrüme ömür katmaya, yaşıma yaş katmaya, yaşantımıza mutlulukla, güzellik katmaya geldin. İyi ki geldin...İyi ki ben doğmuşum, iyi ki seni doğurmuşum...
Doğum günüm seninle daha kutlu, daha mutlu canım oğlum benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder