26 Aralık 2012 Çarşamba

2012'den 2013'e...

ahh ahh zaman nasıl da sular seller gibi akıp gidiyor sevgili bloggerlar...Haftalar, aylar derken hooop bir yılı daha devirmişiz bile.
2012... Zor bir yıldı, Allah başka zorluk vermesin tabisi, amma velakin fiziksel ve psikolojik olarak yoruldum, yıprandım, çevremdekileri de yıprattım zahir...Böyle yazınca/konuşunca yine içime öyle bir vicdan azabı, bir suçluluk çöküyor ki sormayın gitsin. Sanki Demirko'm sebep oldu, hayır sebebi bendim, benim lohusalığım, benim anneliğim, benim depresyonum:) Geride kaldı neyse ki, Demir 1 yaşına geldiğinden beri, lokum lokum, herşey çok daha keyifli, elbet zorluklar var, olacak da, ama büyüdükçe daha kolay iletişim kurmak, daha bol oyun, daha çok gezmek, hayatı kolaylaştırdı bizim durumumuzda...
Velhasil, zorluklarıyla ama en çok da akılda, kalbimizde kalan güzel anılarıyla bir yıl daha geride kalıyor. Daha nice güzel, sağlıkli, mutlu yıllarımız olsun tüm sevdiklerimizle.

3 yorum:

  1. inşallah 2013 dileğinden daha güzel geçer

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz aynı yollardan geçiyoruz siz bir sene önce benim durumumdaymışsınız, aynı isyanı bu postumda yayınlamıştım geçen gün: http://www.herhaftalik.com/2014/01/bloggerz-hep-guzel-fotograflardaki-gibi.html

    Ben de tesadüf parmak yiyecek tarifi ararken girdim blogunuza, BLW yöntemiyle beslemeye başladım da :) Biraz ileriyi okuyayım da beni neler bekliyor göreyim.
    İyi seneler 1 sene öncenizden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi seneler size de...2014 2013den daha guzel bir yil olsun umarim:) blogunuza da bayildim bu arada, mygym e gitmissiniz, bir su ara ara verdik ama 1seneden beri gidiyor demir atasehir subesine, cok cok tavsiye ederim, sevgiler...

      Sil