27 Aralık 2012 Perşembe

Kuzulara Parmak Yiyecek Tarifleri- Nohut Köftesi

Demir çok uzun zamandır, kaşıkla yemek emediği için (bakıcısı yedirebiliyor bir tek) alternatif eliyle yiyebileceği tarifler deniyorum. Çoğunu kendim uydurup, göz kararı ölçüler kullanıyorum.
Zaten kendi yemeğe hevesli olduğundan, kurtarıcımız oldu bu parmak yiyecekler (finger food). Ve bu şekilde, kendi kendine yeme (baby led weaning-blw) yöntemini de benimsemiş olduk:)
İşte bazı tarifler:

Nohut Köftesi
Demir köfteyi çok seviyor hatta yediği nadir şeylerden biri, hal böyle olunca değişik ne yapabilirim derken, baklagil de pek yemediğinden bu tarifi denedim.
Malzemeler:
1 su bardağı haşlanmış nohut
1 yumurta
1 orta boy sogan
Birkaç dal maydanoz
Az zeytinyağ
Kimyon, nane
Ben tüm malzemeleri rondodan geçirip, az unla kıvam verdim, şekil verip az yağlı tavada pişirdim. Afiyet olsun.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder