8 Şubat 2012 Çarşamba

Bakim mevzulari...

Evde pijamalar ve yagli saclarla gecen 2,5-3 ayin ardindan saclarim iyiden iyiye dokulmeye, cildim normalde karma-yagli olmasina ragmen kuruluktan egzamalarla hasir nesir olmaya baslayinca, kendime ceki duzen vermeye karar verdim. Evet zor geciyordu gunler ve ozellikle geceler, ama Allah'a cok sukur saglikli bebegim ve buyuyor her gun adim adim. Annesi de artik kendine gelmeli, hele de ise baslamaya yakin... Henuz kilolar yerli yerinde ama en azindan saclar kesildi, canlandi, hala dokulmeye devam, ozellikle de zorunlu diyet sonrasi artti dokulmeler. Disardan kalsiyum takviyesi sart bu diyette, yalniz dikkat edin calcium sandoz alinmamali zira icinde alerjen olabilecek laktoz ve portakal aromasi var, bu sebeple solgar kalsiyum kullaniyorum. Cilt de toplarliyor kendini, kozmetik degil dermotolojik urunler tavsiye ederim hamile ve lohusa kardeslere, bioderma mukemmel, fiyatlar ucuk degil, cildi cok sahane nemlendiriyor. İlerleyen gunler icin is hayatina donme sureciyle beraber kendime bakma calismalarim da hizlanacak kismetse, ilk asamalar; saclari boyatma, verilememis kilolar sonucu dolaptaki kiyafetler giyilemediginden bir alisveris seansi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder