1 Şubat 2012 Çarşamba

Dogum fotograflarimiz

Cok uzun zaman arastirdim, iyi, dogru bir dogum fotografcisi bulmak icin, nedense Alev Hanimin websitesini gorur gormez kanim kaynadi, hemen e-mail attim, aninda donus yapti. Demir'in ilk fotograflarini Alev ablasi cekecekti karar vermistim. O kadar memnun kaldim ki anlatamam. Alev Hanimin sicakligi, samimiyeti dogumumu daha da renklendirdi, ustelik ozellikle Van icin topladigi yardimlar vesilesiyle sosyal sorumluluk bilinci yuksek, yardimsever, merhametli bir yurek tanimis oldum.


Darisi ikinci cocuga diyemiyorum simdilik:) ama insallah Demir'in ilk dogumgunu fotograflarini da Alev ablasi ceksin.
Yukarda bazi fotograflarimiz var o harika gunden, asagida da linkini gorebilirsiniz:
http://www.dogumfotosu.com/

2 yorum:

  1. Nice güzel yıllar görürsünüz inşallah bebeğinizle sağlıkla mutlulukla

    YanıtlaSil