8 Şubat 2012 Çarşamba

Prima

Prima bebek bezini bilmeyen yoktur herhalde. Piyasada en bilinen, hangi anneye sorsaniz en azindan denemis oldugu bir marka. Ben de guvenerek kullanmaya basladim primayi, ama bir yandan da molfix ve huggies de deniyor, aslinda birbirinden farkli olmadigini goruyordum. Yine de bebegime en iyisi olsun diye (sanki en pahali her zaman en iyiymis gibi) Prima Premium Care ile devam karari almistim. Ta ki Demir'in bezlerinden yogun kimyasal bir koku geldigini kesfedene kadar. Aseton mu desem, plastik mi desem, oyle bir koku ki bebisimin kiyafetlerine kadar sinmis, hele de cisle birlesince babasiyla beni panikleten, nerdeyse doktorumuzu aratacak denli bir koku olusmus. Tabi cissiz bezi koklamak akla gelince anladik ki koku bezle alakali, cisle degil. Hele de acilmamis paketi acinca durum iyice netlesti. Olamazdi boyle birsey, hemen cope gidecekti bu bezler. Ama once musteri hizmetlerini aradim, sikayetimi bildirdim, silahlarimi kusanmistim, itiraz ederlerse carlamak icin. Hevesim simdilik kursagimda kalmisti, karsimda cok kibar, beni dinleyip herseyi not alan birisi vardi. Elinizdeki bezlerden ornek alalim dedi, bir de telafi gonderecegim dedi. Tamam dedim, esim numuneleri size birakir, ayni binada calisiyor nasilsa.
Bezler musteri hizmetlerine birakilinca karsilasilan tutum yukarda anlattigimin tam zitti, efendim neymis paketi alirken koklamaliymisiz, bebeklerin cisi kokarmis, beklentimiz neymis??? Ertesi gun, daha once telefonda gorustugum kisi aradi, biz bezleri kokladik kokmuyor demez mi? Iki gun once kursakta kalan heves, tatmin olmus, gerekli sekilde carlanmisti:)
Bu sacma yaklasimlariyla beni primadan tamamen sogutup bir huggies musterisi yaptilar, bana da bu olayi herkese, heryerde anlatmak dustu...

1 yorum:

  1. merhaba..Blogun hayirli olsun. Benimde uzun zamandir ugramadigim bir blogum var>:( ben de bu koku yuzunden 3 gun once prima kullanmayi biraktim. Baslarda rahatsiz olmuyordum nedense sonradan rahatsizlik vermeye basladi. Simdi molfix 2 numarasini kullaniyorum memnunum tavsiye ederim.

    YanıtlaSil